Yamaha YZF-R1 (2022)

OPOMBA: V ceno motornega kolesa niso vključeni stroški priprave vozila. Za navedeno motorno kolo ti znašajo: 400€ (z DDV).
Opis izdelka: Yamaha YZF-R1 (2022) - Zgodovina serije R. Vaša prihodnost.
NOVO: KREDIT NA HIT' Vse uredite na prodajnem mestu! Sklenite kredit le z osebnim dokumentom, davčno številko, bančno kartico in zadnjim bančnim izpiskom.
Vsak kos napredne tehnologije pri modelu R1 je bil razvit z znanjem, pridobljenim z Yamahinim sodelovanjem na dirkah na najvišji ravni. Izjemni 4-valjni agregat EU5 z glavno gredjo z zamikom s prostornino 998 cm3 je neposredni naslednik enote M1, aerodinamični oklep pa je neposredni plod razvoja dirkalnih stez. Vendar je motorno kolo R1 tako zelo posebno zlasti zaradi izjemne pametne elektronike. Gre za vrhunski supersport model podjetja Yamaha, ki je opremljen z raznimi sistemi, od sistema za elektronsko nastavitev plina z APSG do sistema za nadzor moči med speljevanjem (LCS), sistema upravljanja motornega zaviranja (EBM), sistema zavornega krmiljenja (BC) in številnih drugih funkcij, zaradi katerih je ustvarjen za vodilni položaj na cesti kakor tudi na stezi. Na voljo je v novi športni barvni kombinaciji Icon Blue v dveh tonih s podrobnostmi v mat modri barvi ter tudi v dinamični barvi Yamaha Black.
Podrobnosti:
- Aerodinamičen oklep v slogu M1
- Visokoučinkovit agregat EU5 s prostornino 998 cm3
- Visokokakovostna površinska obdelava z novo barvo v dveh tonih
- 43-milimetrske sprednje vilice KYB
- Sistem zavornega krmiljenja (BC)
- Sistem upravljanja motornega zaviranja (EBM)
- LED-luči in pozicijske luči naslednje generacije
- Sistem za elektronsko nastavitev plina z APSG ride-by-wire
- Sistem za nadzor moči (LCS)
- Zavorne obloge za visoko trenje
- Pnevmatike Bridgestone Battlax RS11 - zadnja pnevmatika, široka 190 mm
- TFT-instrumenti s prikazi EBM in BC
Agregat:
- Tip agregata: Tekočinsko hlajen, 4-ventilski, EURO5, 4-taktni, 4-ventilski, DOHC
- Prostornina: 998 cm3
- Vrtina x gib: 79,0 mm x 50,9 mm
- Kompresijsko razmerje: 13.0 : 1
- Maksimalna moč: 147,1 kW (200,0 KM) pri 13 500 vrt./min
- Maksimalen navor: 113,3 Nm (11,6 kg-m) pri 11 500 vrt./min
- Sistem podmazovanja: Moker karter
- Tip sklopke: Mokra, več-ploščna
- Sistem vžiga: TCI
- Zagon: Električni
- Prenos: Konstantni, 6-prestav
- Končni prenos: Veriga
- Poraba goriva: 7.2l/100km
- CO2 emission: 168g/km
- Uplinjač: Elektronski vbrizg goriva - EFI
Šasija:
- Okvir: Aluminijast, Deltabox, Diamant
- Kot vilice: 24º
- Predtek: 102mm
- Sistem prednjega vzmetenja: Teleskopske vilice
- Sistem zadnjega vzmetenja: (link povezava), Nihajna roka
- Hod prednjega vzmetenja: 120 mm
- Hod zadnjega vzmetenja: 120 mm
- Prednja zavora: Hidravlični dvojni koluti, Ø 320 mm
- Zadnja zavora: Hidravlični enojni kolut, Ø 220 mm
- Prednja pnevmatika: 120/70 ZR17M/C (58W) brez zračnic
- Zadnja pnevmatika: 190/55 ZR17M/C (75W) brez zračnic
Dimenzije:
- Skupna dolžina: 2055 mm
- Skupna širina: 690 mm
- Skupna višina: 1165 mm
- Višina sedeža: 855 mm
- Medosna razdalja: 1405 mm
- Najmanjša oddaljenost od tal: 130 mm
- Teža (z vsemi polnimi rezervoarji): 201 kg
- Prostornina rezervoarja za gorivo: 17 l
- Prostornina rezervoarja za olje: 4,9 l