Yamaha YZF-R1M (2022)

OPOMBA: V ceno motornega kolesa niso vključeni stroški priprave vozila. Za navedeno motorno kolo ti znašajo: 400€ (z DDV)
Opis izdelka: Yamaha YZF-R1M (2022) - Zgodovina serije R. Vaša prihodnost.
NOVO: KREDIT NA HIT' Vse uredite na prodajnem mestu! Sklenite kredit le z osebnim dokumentom, davčno številko, bančno kartico in zadnjim bančnim izpiskom.
Podjetje Yamaha je ustvarilo dirkalno osredotočen model R1M z najbolj prefinjeno tehnologijo, zasnovano na osnovi zmagovalnega motornega kolesa M1 razreda MotoGP. Najsodobnejše elektronsko dirkalno vzmetenje Öhlins (ERS) s protikavitacijskimi sprednjimi plinskimi vilicami NPX izvabi vašo najboljšo zmogljivost pri vsakem krogu, nizek sprednji del karbonskega oklepa pa pomaga pri hitrejših časih kroga. Vendar je model R1M prelomen zaradi visokotehnoloških pripomočkov za voznike, vključno z zavornim krmiljenjem, upravljanjem motornega zaviranja in nadzorom pri speljevanju, a sem spadajo tudi komunikacijske nadzorne enote za beleženje podatkov in brezžično nastavitev delovanja agregata. R1M, ki je na voljo v prenovljeni temno sivi in črni barvi Icon Performance z modrimi poudarki in modrimi kolesi, je najboljši model serije R, ki predstavlja najbolj dovršen tekmovalni paket.
Podrobnosti:
- Karbonski oklep po vzoru modela M1
- Elektronsko dirkalno vzmetenje Öhlins (ERS)
- Öhlinsove protikavitacijske plinske vilice NPX
- Lahek karbonski zadnji del
- Vgravirana številka izdelave
- Sistem zavornega krmiljenja (BC)
- Sistem upravljanja motornega zaviranja (EBM)
- Agregat z glavno gredjo z zamikom s prostornino 998 cm3
- Sistem za elektronsko nastavitev plina z APSG ride-by-wire
- Sistem za nadzor moči (LCS)
- Pnevmatike Bridgestone Battlax RS11 - zadnja pnevmatika, široka 190 mm
- Ekskluzivna enota CCU omogoča brezžične nastavitve
- 6-osna inercijska merilna enota (IMU)
- Visokotehnološke elektronske krmilne funkcije
Agregat:
- Tip agregata: Tekočinsko hlajen, 4-ventilski, EURO5, 4-taktni, 4-ventilski, DOHC
- Prostornina: 998 cm3
- Vrtina x gib: 79,0 × 50,9 mm
- Kompresijsko razmerje: 13,0 : 1
- Maksimalna moč: 147,1 kW (200,0 KM) pri 13 500 vrt./min
- Maksimalen navor: 113,3 Nm (11,6 kg-m) pri 11 500 vrt./min
- Sistem podmazovanja: Moker karter
- Tip sklopke: Mokra, več-ploščna
- Sistem vžiga: TCI
- Zagon: Električni
- Prenos: Konstantni, 6-prestav
- Končni prenos: Veriga
- Poraba goriva: 7.2l/100km
- CO2 emission: 168g/km
- Uplinjač: Elektronski vbrizg goriva - EFI
Šasija:
- Okvir: Aluminijast, Deltabox, Diamant
- Kot vilice: 24º
- Predtek: 102mm
- Sistem prednjega vzmetenja: Teleskopske vilice
- Sistem zadnjega vzmetenja: (link povezava), Nihajna roka
- Hod prednjega vzmetenja: 120 mm
- Hod zadnjega vzmetenja: 120 mm
- Prednja zavora: Hidravlični dvojni koluti, Ø 320 mm
- Zadnja zavora: Hidravlični enojni kolut, Ø 220 mm
- Prednja pnevmatika: 120/70 ZR17M/C (58W) brez zračnic
- Zadnja pnevmatika: 200/55 ZR17M/C (78W) brez zračnic
Dimenzije:
- Skupna dolžina: 2055 mm
- Skupna širina: 690 mm
- Skupna višina: 1165 mm
- Višina sedeža: 860 mm
- Medosna razdalja: 1405 mm
- Najmanjša oddaljenost od tal: 130 mm
- Teža (z vsemi polnimi rezervoarji): 202 kg
- Prostornina rezervoarja za gorivo: 17 l
- Prostornina rezervoarja za olje: 4,9 l