Yamaha YZF-R1M (2023)

OPOMBA: V ceno motornega kolesa niso vključeni stroški priprave vozila. Za navedeno motorno kolo ti znašajo: 400€ (z DDV)
NOVO: KREDIT NA HIT' Vse uredite na prodajnem mestu! Sklenite kredit le z osebnim dokumentom, davčno številko, bančno kartico in zadnjim bančnim izpiskom.
Skoraj vsak del najnovejšega R1M je bil razvit na podlagi znanj, pridobljenih v dirkalnih moštvih podjetja, ki so v zadnjih sedmih desetletjih tekmovala na dirkah, vključno z WSBK in MotoGP. Njegova karbonska aerodinamična obloga v slogu M1 zagotavlja za več kot 5 % boljšo aerodinamično učinkovitost, poleg tega pa so bile napredne tehnologije elektronskega krmiljenja in elektronsko dirkalno vzmetenje razviti na dirkališču. Zgodovina serije R. Vaša prihodnost. R1M je z najnaprednejšim Öhlinsovim elektronskim dirkalnim vzmetenjem (ERS), vključno z sprednjimi protikavitacijskimi vilicami NPX ter sistemom zavornega krmiljenja (BC) in sistemom upravljanja motornega zaviranja (EBM) s 3 načini delovanja, pripravljen premikati meje. Njegova nepredstavljiva vrsta brezžično nastavljivih tehnologij elektronskega krmiljenja pa vam zagotavlja najvišjo stopnjo zanesljivosti.
Aerodinamično učinkovit oklep v slogu M1
Vrhunsko Öhlinsovo elektronsko dirkalno vzmetenje (ERS)
Öhlinsove protikavitacijske plinske vilice NPX
Sistem zavornega krmiljenja (BC) z 2 načinoma delovanja
Sistem upravljanja motornega zaviranja (EBM) s 3 načini delovanja
Visokoučinkovit motor EU5 s prostornino 998 cm3
Karbonski zadnji del, karbonski oklep in odbijač
Pnevmatike Bridgestone Battlax RS11 - zadnja pnevmatika, široka 200 mm
Številka izdelave, vgravirana na posebni ploščici R1M
Lahka dušilna loputa z APSG za elektronsko nastavitev plina ride-by-wire
Sistem za nadzor moči (LCS)
Ekskluzivna enota CCU omogoča brezžično nastavljanje na dirkališču
MODEL NA VOLJO SAMO Z REZERVACIJO! Za rezervacijo svoje R1M vas prosimo, da izpolnite spletni obrazec na povezavi spodaj:
https://r1m.yamaha-motor.eu/sl-SI/registration
Tehnični podatki:
Tip agregata: 4-taktni, Tekočinsko hlajen, 4-ventilski, DOHC, 4-ventilski
Prostornina: 998 cm3
Vrtina x gib: 79,0 × 50,9 mm
Kompresijsko razmerje: 13,0 : 1
Maksimalna moč: 147,1 kW (200,0 KM) pri 13.500 vrt./min
Maksimalen navor: 113,3 Nm (11,6 kg-m) pri 11.500 vrt./min
Sistem podmazovanja: Moker karter
Tip sklopke: Mokra, več-ploščna
Sistem vžiga: TCI
Zagon: Električni
Prenos: Konstantni, 6-prestav
Končni prenos: Veriga
Poraba goriva: 6,8 l/100 km
CO2 emisije: 159 g/km
Uplinjač: Elektronski vbrizg goriva - EFI
Okvir: Aluminijast, Deltabox, Diamant
Kot vilice: 24º
Predtek: 102 mm
Sistem prednjega vzmetenja: Teleskopske vilice
Sistem zadnjega vzmetenja: link povezava, Nihajna roka
Hod prednjega vzmetenja: 120 mm
Hod zadnjega vzmetenja: 120 mm
Prednja zavora: Hidravlični dvojni koluti, Ø 320 mm
Zadnja zavora: Hidravlični enojni kolut, Ø 220 mm
Prednja pnevmatika: 120/70 ZR17M/C (58W) brez zračnic
Zadnja pnevmatika: 200/55 ZR17M/C (78W) brez zračnic
Skupna dolžina: 2055 mm
Skupna širina: 690 mm
Skupna višina: 1165 mm
Višina sedeža: 860 mm
Medosna razdalja: 1405 mm
Najmanjša oddaljenost od tal: 130 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji): 202 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo: 17 l
Prostornina rezervoarja za olje: 4,9 l